Güney Kore’nin başkenti Seul’un güneyindeki Hwaseong kentinde yer alan lityum batarya fabrikasında 24 Haziran 2024 tarihinde meydana gelen yangında ilk belirlemelere göre 22 kişi hayatını kaybetti.
Hwaseong itfaiyesi yetkilileri tarafından yapılan açıklamada, 35 bin bataryanın olduğu depoda çok sayıda bataryanın patlamasınından ardından meydana gelen yangında 18 Çinli, 2 Güney Koreli ve bir Laoslu işçinin hayatını kaybettiği ancak kesin sayının henüz teyit edilmediği belirtildi.
Hayatını kaybeden yabancı işçilerin çoğunun geçici olarak işe alınan işçiler olduğu öğrenildi.




















